Garanție
Condiții de garanție
Pentru defecte ale lucrărilor de tehnică dentară, clinica noastră suportă toate cheltuielile de tratament stomatologic și lucrări de tehnică dentară. În cazul în care este necesară o intervenție mai complexă, lucrarea de remediere se va efectua la clinica noastră din Debrecen. Clinica noastră nu poate fi trasă la răspundere pentru nici o circumstanță imprevizibilă, astfel nici pentru leziuni ale coroanei și punților urmând un tratament endodontic.
Reducerea sau anularea garanției:
- În cazul în care pacientul nu se prezintă la clinica noastră cel puțin o dată pe an pentru examinare de rutină.
- În cazul în care pacientul nu respectă regulile de igienă orală.
- Dacă nu respectă indicațiile medicului stomatolog.
- În cazul în care pacientul se supune unor tratamente stomatologice sau de tehnică dentară efectuate de către o altă clinică de stomatologie.
- Dacă proteza mobilă parțială sau completă nu ține în mod corespunzător.
- Resorbția osoasă a dinților și retracție gingivală.
- Dacă pacientul este fumător.
- Dacă pacientul, într-un termen scurt prezintă o scădere sau creștere semnificativă în greutate.
- În caz de accident.
- În cazul acelor boli, care au un efect negativ asupra sănătății dentare (ex.: diabet, epilepsie, osteoporoză, radiografie sau chemoterapie după aplicare).
- Dacă pacientul nu se prezintă la tratamentul următor, dacă nu respectă planul de tratament.
- Dacă pacientul nu anunță Clinica noastră anterior solicitării garanției.
- Dacă pacientul nu respectă obligația de plată.
Garanția nu se referă la următoarele cazuri:
- alergie, boli (și consecințele acestora) care nu sunt legate de boli dentare, dacă acestea apar ulterior tratamentului dar nu s-au manifestat înaintea acestuia
- efectele dăunătoare ale condițiilor extreme de stres (ex. bruxism - scrâșnirea dinților în timpul nopții)
- înlocuiri temporare a dinților, coroane și punți
- proceduri de adiție de os (adiție de bloc osos, augmentare osoasă, sinus lift, os luat din șold)
- proceduri de albire a dinților
- în caz de alegere necorespunzătoare a culorii sau a formei (acordăm întotdeauna posibilitatea de alegere pentru pacienți, dar nu ne putem asuma răspunderea pentru alegerea acestora)
- cheltuieli de deplasare și/sau cazare
Dacă considerați, că s-a ivit oricare dintre problemele care cad sub incidența garanției, vă rugăm adresați-vă serviciului nostru de relații cu clienți, în vederea obținerii unei programări la clinica noastră de stomatologie. În cazul în care aveți alte nelămuriri în legătură cu cele descrise mai sus, vă rugăm adresați-vă către noi cu încredere prin datele noastre de contact.